Fine i Merida:if things work out tomorrow Palenque - Reisverslag uit Mérida, Mexico van mariekeindevs - WaarBenJij.nu Fine i Merida:if things work out tomorrow Palenque - Reisverslag uit Mérida, Mexico van mariekeindevs - WaarBenJij.nu

Fine i Merida:if things work out tomorrow Palenque

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2005 | Mexico, Mérida

Hi, still alive. All commotion before the storm was bigger than the rain and wind itself (shops totally empty and stuff...): we even slept through it all :)! Today weather is fine but couldn´t take a bus to Palenque today so will leave tomorrow morning. Thanks for all the sweet messages! Muchos Besos

  • 19 Juli 2005 - 19:56

    Laura:

    Hoi Marieke, fijn dat alles is meegevallen. Ik zie je snel?!

  • 20 Juli 2005 - 06:30

    Marieke:

    Oy, chica! !Que cautivador! ;-) Je ziet t, gaat goed met m'n steenkolenspaans. Vandaag over twee weekjes ben ik bij je! Doe Laura de groeten als je haar nog ziet!

  • 20 Juli 2005 - 10:53

    Lous:

    He girl! Nou....dat was dan ook een storm in een gals water (of toch niet helemaal!?!?)Hoorde van Coennie dat je haar gisteren op de MSN gesproken hebt; mooi dat alles goed gaat! VOnd ik leuk om te horen!!!!!
    HEb t nu heel druk, want heb EN summerschool EN co-schap psych (wat ik overigens ERRUG leuk vind!)maar weet t allemaal et managen!
    Meisje; geneitse, reisze naar Palenque en tot "waar ben jij.nu's "

  • 20 Juli 2005 - 11:14

    Ellen:

    Hee fijn zeg dat alles goed gaat. Geniet ze nog!! Ik ben hard aan de stage. Heb geen zin meer. hihi. Knuffel

  • 20 Juli 2005 - 12:12

    Anne:

    Hoi zussie, fijn dat alles goed gaat. Met mij gaat het ook prima, volgende week waarschijnlijk een dagje naar A'dam en Den Bosch. Iets anders dan alle dingen die jij ziet maar ook heel leuk. Nog veel plezier en geniet ervan. Ik zie je weer in Brussel. X

  • 20 Juli 2005 - 13:06

    Marleen:

    He Marieke,

    Jij maakt tijdens je reis ook van alles mee he?! Vandaag over een maand kom je weer thuis aan. Heel veel plezier nog de laatste maand!
    Liefs marleen

  • 23 Juli 2005 - 16:43

    Linda:

    Gelukkig dat het allemaal is meegevallen!
    Heb wel aan je gedacht hor..we zullen dr eentje op jou drinken vanavond!
    Tot over een maandje!
    liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 29247

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: